Populära inlägg

torsdag 22 september 2011

Han: Hallå snygging, hur är läget? Är du där? Dejtar du fortfarande?
Jag: Jag är här
Han: Allt bra?
Jag: Jo det är bra, hur är det med dig?
Han: Bara bra. Hur går det på jobbet? Blev det någon resa i somras? Är du singel nu?
Jag: Jag vet inte om jag är singel.         (En vit lögn)
Han: Ok, men du träffar alltså inte killen du träffade för ett tag sen? Kan jag inte få komma förbi i veckan? vore riktigt trevligt att träffa dig igen, du är en härlig tjej.
Jag: Nej jag träffar någon så nej det är ingen idé att du kommer hit.
Han: Okej, men om det inte blir något mer med killen du träffar så vill jag gärna träffa dig igen. Du är ju grymt härlig. 
Jag: Men jag är inte intresserad av dig alls, så det är ingen idé att försöka. Trodde du hade förstått det.
Han: Jaha, men tyckte du inte att vi hade det trevligt sist?
Jag: Jo men inte lika trevligt som du tyckte.
Han: Jaha vad tråkigt, men kan du inte ge mig en chans till om du skulle bli singel?
Jag: Nej du får inte en chans till.
Han: Vad tråkigt... Men jag tror att vi skulle kunna utveckla det.
Jag: Men vad är det du inte förstår?
Han: Sorry, jag ska inte störa mer.
Jag: Tack
Han: Men ha det så bra så kanske vi hörs snart.
Jag: Nej det gör vi inte.

Det här är en konversation jag hade med en snubbe idag som jag har träffat en gång och sen inte mer. Jag ignorerade hans samtal som kunde vara ungefär 3 st om dagen i rätt många dagar, jag svarade inte någongång. Jag svarade inte på sms heller, och tillslut tog jag en diskussion via msn där jag talade om att jag träffade någon och han sa att han förstod. Men va fan är det för fel på folk? Helt ärligt..... ge upp någon gång. Jag spyyyyyyyr......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar